غروب جمعه شد مهدی جان باز نیامدی.اما دلم گواهی میدهد که شما مارامی بینید وبراعمال ما گواهید.هرچند دلمان خیلی مشتاق دیدار توست امابازهم ترس از عدم لیاقت سربازی وخدمتگزاری توراداریم ولی امیدمان به ظهور وتعجیل درفرج شماست تا باتوکل برخدا ودرسایه حکومت تو به دیدار معبود برویم .انشاء الله .امین.خادم شما اهل البیت .حسن ایزدی .
ما را در سایت اشعار.خانم سعیده.شب قدر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88