
شکارچی:بسم الکریم... "مَن هوَ إحسانُه قَدیم"ما را نگار، کرد به میخانه اش مقیمبوی لباس خونی ارباب می رسدصوت حزین مادر سادات.... بگذریم من آمدم که با همه ی روسیاهی ام......راهم دهید با همه ی پرگناهی اماصلا خودت بگو که چه خاکی بسر کنم؟!یک روز اگر برانی و من را نخواهی اماشکم چکید و سنگ دلم را لطیف کردنام حسین شغل مرا هم شریف کردغفلت زده به ماه عزا آمدم ولی...... زهرا رسید و کار مرا هم ردیف کرد از سوی...
ادامه مطلب