
✳️ *تلنگر، فرصتی برای تفکر*دوستان عزیزمعبارات زیر را دقیق بخوانید و روی هر جمله تامل کنید و به تجربه شخصی و اجتماعی خودتان مراجعه کنید، سپس صحت و سقم آن را آزمون کنید. به نظر من هر عباراتش تجربه زیسته بشریت است.*استالین (ژوزف)*: «تصمیم» با «رأیدهندگان» نیست؛ با کسانی است که «رأی»ها را «شمارش» میکنند! *بزرگ علوی*: با کشتنِ «شپش»، سر از «خارش» خلاص نمیشود؛ شپشِ دیگری، همان «مأموریت» را انجام میدهد؛ سر را باید «ضدِعفونی» کرد!*جرج اورول*...
ادامه مطلب